TERUGKIJKEN,
DAAR KRIJG JE EEN STIJVE NEK VAN


donderdag 11 september 2008

't Is (niet) gelukt!


Vanmiddag ben ik even naar de stad geweest om een badpak te scoren. Door mijn oude badpak kijk je finaal heen. Werkelijk waar nergens een badpak te krijgen! Ik was op mijn scootmobiel en de meeste sportzaken houden geen rekening met zo'n groot vervoermiddel. Ik ga nu met Chris binnenkort even naar de stad (hij weet dat nog niet) en dan moet ik maar in de rolstoel. Kunnen we ook in minder toegankelijke (sport)winkels even kijken.

Maar ik ben niet helemaal voor niets gegaan hoor, voordat ik het wist was ik bij de Pipoos binnen, volgens mij komt geen mens daar met lege handen vandaan. Het is mij in ieder geval nog nooit gelukt.

Op de foto zie je mijn aankopen, pfffft gelukkig heb ik het deze keer echt bescheiden kunnen houden.

1 opmerking:

Janine zei

leuke spulletjes!
en inmiddels dus ook nog geslaagd voor een mooi badpak! :D