TERUGKIJKEN,
DAAR KRIJG JE EEN STIJVE NEK VAN


woensdag 18 februari 2009

Leuk, leuk




Ik ben weer terug van een heerlijke en rustige vakantie. Een paar foto's van mijn weekje Duitsland zal ik in de loop van deze week plaatsen.


Nu even terug naar 'leuk'. Gistermiddag werd er aangebeld en er stonden drie meiskes, ik schat tussen de 10 en 12 jaar jong, voor mijn deur. De meiskes waren verkleed en geschminkt.
'Mevrouw, mogen we u iets laten zien?' Natuurlijk deze mevrouw is nieuwsgierig van aard dus beter kun je het niet treffen.


De drie meiden maakten voor mijn deur met veel overgave en enthousiasme een dansje waardoor mijn hart smolt. Waar vind je dat nog tegenwoordig? Gewoon langs de deur durven gaan niet om rottigheid uit te halen maar om een ingestudeerd dansje showen. Dit stukje 'straattheater' was mij een kleine financiële beloning waard. Ik heb genoten van deze onverwachte show. Bedankt meisjes...tot een volgende keer?


Geen opmerkingen: