TERUGKIJKEN,
DAAR KRIJG JE EEN STIJVE NEK VAN


donderdag 10 september 2009

Award

Bovenstaande award heb ik van Petra ontvangen. Maar wanneer je hem accepteert ga je ook de volgende 'verplichting' aan.
Noem 5 dingen die je leuk vindt en die niets met scrappen te maken hebben.
  • Op het gebied van hobby vind ik heel veel leuk om te doen. Dit varieert van beeldhouwen, schilderen, lezen tot het schrijven van korte verhalen. Helaas heeft een dag te weinig uren en kom ik vaak niet toe aan al mijn leuke hobby's.
  • Ik ben een echt kleurenmens, diegene die wel eens bij mij thuis zijn geweest weten dat. Toen ik mijn grijze en o zo saaie scootmobiel kreeg heb ik hem dan ook zonder enige schroom en met heel veel plezier opgepimpt met bloemen, vlinders enz. Regelmatig spreken mensen mij aan of ik jarig ben omdat ik mijn scootmobiel zo versierd heb. Steevast antwoord ik dat ik blij ben met mijn bloemmobiel en dat iedereen dat mag weten!
  • Intussen ben ik bijna 33 jaar getrouwd met mijn allerliefste Chris. Wie had dat gedacht toen ik als 17-jarige meisje trouwde! Volgens mij waren dat er maar weinig alleen Chris en ik en....meer zijn er dus niet nodig.
  • Inmiddels hebben wij 5 kleinkinderen, ik kan er zo van genieten als het 'zooitje ongeregeld' onaangekondigd bij ons binnenwipt. De meiskes, Rachel en Eva, zijn een beetje jaloers op elkaar en zij strijden om oma's schoot. Tja nu kan ik ze nog 'parkeren' door op ieder been een te zetten. Maar wat als Nimra groter wordt en ook op schoot wil....ach komt tijd komt raad.
  • Vrijwel dagelijks ga ik met Kruimel de natuur in. Ik dus op mijn bloemmobiel en Kruimel op zijn vier poten. Ik kan er enorm van genieten als ik langs de IJssel rij en de uiterwaarden zie met de wisselende bewoners. Ook beleef ik heel veel plezier als Kruimel achter de hazen in de uiterwaarden aan gaat, volgens mij gelooft hij nog steeds dat het hem een keer gaat lukken. Ik laat hem maar lekker in die waan. Vogels, bloemen, struiken enz. Ik wil weten hoe ze heten.....als ik er eentje niet ken dan sla ik er thuis direct de boeken op na.

Nou dit was het dan, jammer dat ik maar 5 dingen hoefde te noemen, nee dat is gekheid. Ik vond het best wel moeilijk om 'interessante' dingen te noemen en ik hoop dat je een beetje plezier hebt gehad aan het lezen ervan.

Geen opmerkingen: