TERUGKIJKEN,
DAAR KRIJG JE EEN STIJVE NEK VAN


woensdag 25 november 2009

Kaartjes

Gerda, mijn schoonzus, wordt voor de eerste keer oma. Ze is apetrots en kan bijna niet wachten tot de baby er is. Om haar te feliciteren heb ik een kaartje gemaakt.










Van Daniëlle, een scrapvriendin heb ik dit kaartje gekregen. Dank je wel Daniëlle, ik ben er helemaal van opgekikkerd.











Dit kaartje kreeg ik van Petra, wat heb ik toch een lieve scrapvriendinnen! Dank je wel Petra, het lijkt wel een klein schilderij.

3 opmerkingen:

blogvanco zei

Wat leuk weer ! Mooie kaart heb je gemaakt Dil en wat een leuke kaarten heb je gekregen !

Ilonka zei

Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt. En wat lief dat ze je mooie kaartjes gestuurd hebben.

groetjes Ilonka

Fia zei

Ohh Dilly leuk die Oma kaart, gillen het plaatje er bij!!!!!!
Mooie kaartjes heb je gekregen, prachtig!!!!!
Dat doet een mens goed hè???

Hoe gaat het met je meid???

Knuffeltje van Fia