TERUGKIJKEN,
DAAR KRIJG JE EEN STIJVE NEK VAN


woensdag 30 december 2009

Eindelijk......de deurhangers gefotografeerd

Eindelijk dan toch de foto's op mijn weblog.

Al een paar weken geleden is Ageeth bij mij geweest om samen met mij Disney deurhangers te maken. Deze afspraak had behoorlijk veel voeten in de aarde want iedere keer was ik zwak, ziek of misselijk. Ageeth (de lieverd) deed het voorstel om naar Zwolle te komen i.p.v. dat ik naar Laren zou komen. Wat hebben we een gezellige dag gehad samen en er is veel werk verzet. Want ook al zul je dat niet zeggen, het is hele intensieve klus om Disney deurhangers te maken. Hieronder de resultaten ook zie je een dolgelukkige Eva die de deurhanger voor haar en Nimra in ontvangst neemt!


2 opmerkingen:

Petra zei

Wowwwwwwwwwww die zijn prachtig; ze zien er super professioneel uit.

Ilonka zei

Wat zien ze er geweldig uit en wat leuk om ze te maken.
Een fijne jaarwisseling en een creatief 2010!

groetjes Ilonka