TERUGKIJKEN,
DAAR KRIJG JE EEN STIJVE NEK VAN


donderdag 17 december 2009

Receptenswap

Yes, mijn eerste receptenswap is binnen! Afgelopen maandag hebben Mariëlle en ik samen gescrapt en Mariëlle bracht de receptenswap voor mij mee. Voor diegene die niet weet wat een swap is, hier de uitleg. Voor een swap heb je een aantal deelnemers nodig. Bij een receptenswap is afgesproken dat je voor iedere deelnemer een recept scrapt. In dit geval is er afgesproken dat het een makkelijke receptenswap is. Ook is de afspraak dat de swap op correspondentiekaarten van de HEMA wordt gemaakt, dit is A6 formaat. Alleen ik ben een uitzondering (hihi). Omdat ik al een aantal recepten op het 15cm. x 15 cm. heb maken de meiden voor mij een swap op dit formaat. Lief toch?? Het recept is (nog) niet leesbaar. Daar wacht ik mee tot iedereen de swap van Mariëlle heeft ontvangen.

Geen opmerkingen: