TERUGKIJKEN,
DAAR KRIJG JE EEN STIJVE NEK VAN


woensdag 17 maart 2010

B-day card organizer

Het is al weer even geleden dat ik scrapwerk heb laten zien maar ik heb absoluut niet stilgezeten. Soms gun ik me de tijd niet om mijn blog bij te werken, maar vanavond moet en zal het gebeuren.
Door Janine geïnspireerd heb ik deze card-organizer gemaakt. Het fijne is dat ik een aantal kaarten in het voren kan maken èn dat ik weet wanneer ze op de post moeten. Achterin heb ik een adressenlijst gemaakt zodat ik alles bij de hand heb. Ook heb ik een klein envelopje gemaakt waarin een paar postzegels zitten. Nu kan het niet meer misgaan!

4 opmerkingen:

Fia zei

Wat ontzettend gaaf is dit Dilly.
Nou je bloggie ziet er weer picobello uit hoor!!!!

Knuffie van mij

Monique zei

Wat een onwijs leuk idee :)
Hoe heb je het zo in die ring gekregen?? Of is het een bestaand boek die je zelf verder gescraped hebt??

liefs

Mariëlle vdB zei

Wauw, erg gaaf.
En zo handig, ik denk dat ik daar ook maar eens aan moet ;)

Bianca zei

Die is ook ontzettend leuk geworden. En erg handig ook.