TERUGKIJKEN,
DAAR KRIJG JE EEN STIJVE NEK VAN


maandag 10 mei 2010

Efkes bijkletsen

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de belangstelling en de lieve kaartjes die ik heb ontvangen na mijn operatie. Er gaat vrijwel geen dag voorbij of er liggen kaartjes in mijn brievenbus. Daar wordt een mens nog eens vrolijk van!


Ook wil ik niet laten om jullie nog iets leuks te vertellen, 1 mei was het nationale scrapbookdag. Dit was voor Daniëlle reden om een Candy weg te geven. Deze Candy werd niet zomaar weggegeven, ze deed een oproep om iemand voor de Candy te nomineren en de reden van nominatie te vermelden op haar weblog. Meiden ik was degene waar deze Candy op de deurmat plofte. Heel gaaf en hij kwam op een heel goed moment. THANKS!!

Zie de foto voor de Candy



1 opmerking:

Jose zei

Leuk Dilly, het is je gegund! Maar nu niet meteen te enthousuast aan de slag gaan he *LOL*