TERUGKIJKEN,
DAAR KRIJG JE EEN STIJVE NEK VAN


vrijdag 18 juni 2010

Daar gaan oma's aardbeien naartoe!


Nimra heeft de aardbeien in onze tuin ontdekt. Luid roepend van 'aabeijj, aabeijj' doet ze een aanslag op de heerlijke rode aardbeien. Wanneer ik om een hapje vraagt wil ze in de eerste instantie wel delen maar dan krijgt ze al snel spijt en besluit de heerlijke aardbei zelf op te eten. Ik heb de aardbei(en) voor het nakijken.
Van je kleinkinderen moet je het maar hebben!






















7 opmerkingen:

Petra zei

Haha dat smoeltje op die laatste foto ;-))

Ik heb gister pas aardbeienplantjes kunnen bemachtigen maar ik ben bang dat de vogeltje hier het meeste op zullen eten, zo gaat dat tenminste ook bij de kruisbessen!

blogvanco zei

Aaah Dilly, wat schattig !

Fia zei

Ohhh wat een schatje Dilly!!
Ik weet zeker dat Oma het niet erg vind dat ze de aarebijtjes opsnoept!
Leuke foto's!!!!

Aritha Vermeulen zei

Wat een leuke fotoserie zo. Ze is er wel dol op ( op aardbeien) en volgens mij is oma dol op dat meisie.

Jacqueline zei

Hahaha, dit is zó herkenbaar. Mijn jongens zijn inmiddels een stuk groter, maar die deden precies hetzelfde. Je hebt er wel hele leuke foto's van gemaakt!

Ageeth zei

Haha geweldig. Die kleine , hoewel wat is ze al groot, weet wat lekker is.
Liefs Ageeth

marja zei

wat snoepje is dat!