TERUGKIJKEN,
DAAR KRIJG JE EEN STIJVE NEK VAN


maandag 21 maart 2011

Een van A tot Z album

Mijn januari dagboek is af dus het is tijd voor een nieuw project. Ik heb besloten om een van  'A tot Z' album te maken. Iedere letter van het alfabet wordt gescrapt dus als het album af is heb ik 26 pagina's gescrapt. Hiernaast staat de 'A'.
De afmetingen zijn 30 cm. breed en 20 cm. hoog. Vreemde maten hè, maar het ziet er heel leuk uit.

De meiden van het scrapsiteforum denken met me mee en men geeft mij suggesties per letter, gaaf toch?


6 opmerkingen:

marja zei

hij is geweldig dil! en wat ziet je scootmobiel er fleurig uit hieronder!!

NicoleJ zei

wat ben je toch ontzettend veel aan het scrappen de laatste tijd. Ik vind het idee van je A-Z album ook weer zo leuk, ik ben er ook eens aan begonnen en blijven steken bij de E geloof ik.
Succes met je album, het begin is weer super!

Anoniem zei

Prachtig, weer een echte Dilly !!

blogvanco zei

Ooh dit word weer een echt Dilly-album, het is nu al mooi ! Ben benieuwd wat je met al die letters gaat doen hoor.!

Monique zei

oooh deze is leuk... gweldige tekst weer!

Tineke zei

Wat een prachtige foto's en wat een mooie pagina. Wat zijn die verhalen van jou toch ontzettend leuk om te lezen.