TERUGKIJKEN,
DAAR KRIJG JE EEN STIJVE NEK VAN


vrijdag 24 juni 2011

Kaarten

Gisteren heb ik 2 kaartjes gemaakt met de spulletjes uit de kaartenkit van Scrapcorner. De verschijnt maandelijks, is heel erg compleet en ik vind het iedere keer een kadootje die bij mij op de deurmat rolt. Ik heb er tot nu toe te weinig mee gedaan dus er ligt een behoorlijk stapeltje kits te wachten maar nu wil ik maandelijks een aantal kaarten ga maken. Deze zal ik dan ongetwijfeld op mijn blog plaatsen. Het papier is van Kaiserkraft, Chanteuse  en is nog op voorraad.

3 opmerkingen:

Fia zei

Ik vind ze schattig Dilly!!
Heel mooi papier en zulke sfeervolle kaartjes heb je er van gemaakt!

Fijn weekend meis

Tineke zei

Wat een prachtige kaarten Dil. Je hebt de smaak te pakken. Ga de kit ook maar eens tevoorschijn halen.

Ageeth zei

Wat een prachtige kaartjes geworden Dilly