TERUGKIJKEN,
DAAR KRIJG JE EEN STIJVE NEK VAN


zaterdag 16 juli 2011

Doorgeef Lay Out

Zo dat is al weer een heel poosje geleden dat ik iets op mijn blog heb geplaatst. Deze LO heb ik al een poosje geleden gemaakt maar ik mocht hem niet eerder plaatsen. Dit is de eerste LO van een zogenaamde DGLO (Door Geef Lay Out). Uitleg hierover in een eerder bericht over DGLO. Maar nu is het dan zover, ik mag hem iedereen showen. De foto is door mijzelf gemaakt tijdens onze vakantie. Wat een plaatje hè, zowel de foto als de LO.  Even heel iets anders....wanneer krijgen we nu eens echt zomer. Ik zelf heb er niet eens zo'n last van maar een aantal mensen om mij heen wel. Dus zomer, arriveer in ons kleine kikkerlandje! 

2 opmerkingen:

* Daniëlle * zei

Wat een mooie LO Dilly! Leuk met die laagjes.

Anoniem zei

Erg mooi Dilly en een leuk begin van de doorgeeflo !