TERUGKIJKEN,
DAAR KRIJG JE EEN STIJVE NEK VAN


maandag 29 augustus 2011

Drie kaartjes

Dit kaartje heb ik gemaakt met materiaal uit de augustus-kaartenkit van Scrapcorner . Het papier is van Echo Park, Victoria Garden
                                                                                                                                                                                      
 Dit kaartje heb ik gemaakt op de beurs in Zwolle, hij gaat naar een goede vriendin van mij. Zij heeft geen computer, jawel deze mensen zijn er nog, dus ik kan hem hier al showen.
En ook nog even aan het inkten en stempelen geweest.










Dank je wel voor het kijken en.....ik vind het altijd heel leuk als je een berichtje achterlaat.

3 opmerkingen:

Tineke zei

Leuke kaartjes Dilly. En ook jij gebruikt de workshop van Jolande goed. Wat is die kaart mooi geworden.

Fia zei

Prachtig Dilly, en de onderste vind ik heel bijzonder!
is toch een aparte techniek ik vind het erg mooi!

Doeg meis

Anoniem zei

Prachtige kaartjes Dilly en wat een gaaf papier...