TERUGKIJKEN,
DAAR KRIJG JE EEN STIJVE NEK VAN


maandag 1 augustus 2011

Workshop bij Jolande

Gisteren heb ik, samen met Linda, Mariëlle en Tineke, een onwijs leuke techniekenworkshop 'stempelen' gevolgd bij Jolande. Het was behalve leerzaam, ook erg gezellig. Ik heb nooit geweten dat je zoveel met stempels en inkt kunt doen,
Via deze weg wil ik Jolande nogmaals bedanken voor haar gastvrijheid.

Ik heb 7 technieken tijdens de workshop kunnen maken en voor nummer 8 hebben we de materialen meegekregen. Daar wordt dus nog aan gewerkt! Op de foto's zie je de resultaten van gisteren, ik ben apetrots!

Rest me te vertellen dat ik nog nooit eerder zo'n heerlijk huis heb gezien, boordevol allemaal zelfgemaakte creaties. Super gewoon.
Wanneer je eenmaal op de toilet belandt, en dat doe je als je een dagworkshop volgt, kost het je moeite om dit kleine kamertje te verlaten. Er valt zoveel te zien! Zij die dit kamertje ook ooit eens hebben bezocht weten waar ik het over heb.





'Under construction'

Geen opmerkingen: