TERUGKIJKEN,
DAAR KRIJG JE EEN STIJVE NEK VAN


zaterdag 12 november 2011

En hiermee......

ben ik zo ontzettend druk geweest de laatste dagen. Het zal je toch overkomen...er wordt je gevraagd of je een heuse bruidstaart wil maken. Toegegeven, het is slechts een taart voor zo'n 30 personen dus niet heel erg groot maar toch. Ik ben de uitdaging aangegaan maar heb van te voren gezegd dat het natuurlijk nooit zo mooi zou kunnen worden dan eentje van de bakker. Dit was voor het bruidspaar geen enkel probleem en ik zou Dilly niet zijn als ik de opdracht niet had geaccepteerd.

 

9 opmerkingen:

Serbolicious.nl zei

Wat leuk is die geworden & hoop net zo lekker als de "proef-versie" =)

xx

Esther zei

Hij heel erg mooi geworden Dilly en erg leuk hoor dat je er voor gevraagd bent.

Bregit zei

Wat een mooie bruidstaart, knap hoor!!!
Groetjes van Bregit

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Maar hij is gewoon prachtig, knap gedaan hoor Dilly
groetjes vdkemma

femmoltje zei

wat is ie leuk dilly
Echt een mooie taart.

En de lo van het bericht hieronder is ook super mooi mooi kindje...

Tineke zei

Jeetje Dilly, wat een project. Hij is prachtig geworden en ze waren er vast erg blij mee.

blogvanco zei

Jeeeemig, wat ontzettend knap zeg, een hele mooierd !!

jolande zei

Ik vind je beter dan de bakker!!!
Ziet er mooi en vooral heerlijk uit.

xxJolande

* Daniëlle * zei

Goed zeg! Stijlvol met deze kleuren.