TERUGKIJKEN,
DAAR KRIJG JE EEN STIJVE NEK VAN


zondag 4 december 2011

December Daily

Ik heb mij voorgenomen om dit jaar weer een December Daily (DD) te maken. Ik zal in principe iedere dag vastleggen. Wanneer de dag te einig bijzonderheden heeft dan probeer ik een thema uit te werken. Overigens maak ik deze DD op een heel andere manier dan ik gewoonlijk scrap, ik gebruik nu de zogenaamde pageprotectors met verschillende vakindelingen. Ik heb de eerste 2 dagen af en ik moet eerlijk zeggen, tot nu toe is het nog niet mijn ding. Maar goed nieuwe dingen moet je wel een kans geven dus ik maak de DD af zoals ik hem begonnen ben.

5 opmerkingen:

NicoleJ zei

Dil ze zijn wel prachtig hoor! Zelfs zonder de overlays!

Fia zei

Ahhhhh wat een geweldig verhaal van de orchideeën en wat heb je het weer prachtig neergezet Dilly!!

Hieronder nog een bb,tje voor je..

Liefs Fia

femmoltje zei

Vind ze erg leuk dilly
echt prachtig.
En leuk zo die pageprotectors..
gr Femke

Tineke zei

Tjonge wat knap. Ik geloof dat ik me daar niet aan ga wagen. Ik ga het op A4 proberen denk ik. Wel erg leuk geworden Dilly en wat een leuke teksten weer.

marja zei

wat is dit gaaf! toch wel heel leuk om met deze page-protectors te werken lijkt me!