TERUGKIJKEN,
DAAR KRIJG JE EEN STIJVE NEK VAN


dinsdag 28 februari 2012

Rachel is thuis!

Het is alweer een poosje geleden dat ik iets op mijn blog heb geplaatst. Dit was echter niet zonder reden. Rachel, onze oudste kleindochter, is heel ernstig ziek geweest en ze heeft anderhalve week in het ziekenhuis gelegen. Inmiddels is ze weer thuis en moet daar nog heel veel aansterken. Hierdoor heeft oma eindelijk weer tijd en ruimte om leuke dingen op te pakken. Ik zal vandaag nog een paar foto's plaatsen van leuke haakwerkjes die ik bestelling heb gemaakt,

2 opmerkingen:

Fia zei

Ach wat een liefje......fijn dat ze weer thuis is Dilly gaat het goed met Rachel???
En met jou dan lieverd????

marja zei

ik vroeg me ook al af hoe t nu met haar gaat? ze zal wel een flinke jas uit hebben gedaan... xx