TERUGKIJKEN,
DAAR KRIJG JE EEN STIJVE NEK VAN


vrijdag 16 november 2012

Hallo meneer de uil



 Van Chris heb ik een nieuwe telefoon gekregen en daar hoort natuurlijk een nieuw hoesje bij. Het hoesje is zelf gehaakt maar het patroon heb ik van Haakmuts
 Els AW van studio QX organiseert iedere maand een ATC-swap. Het thema van de maand oktober was 'cupcakes'. Ik heb hieraan meegedaan en de ATC's, op de foto hiernaast, heb ik terug gekregen. Zo leuk!
Ik ben al een tweede aan het haken die wordt paars met lila. Als je belangstelling hebt wil ik er ook voor jou wel een haken.
 
Bovenstaande ATC's heb ik gekregen van  Monique we hebben de smaak van het ruilen behoorlijk te pakken! 
 
Hieronder de ATC's die ik van Nel Warner heb gekregen, ook met Nel heb ik geruild.







Hiernaast de stempel ATC's van Desirée uit Purmerend










De paddenstoel heb ik van Tineke Aasman, de paspop van Soraya Schultink en last but not least de rechter van Els van Studio Kuuk.




4 opmerkingen:

femmoltje zei

een gaaf telefoon hoesje zeg..
Enuhh wat heb je veel leuke atc's gemaakt en te ruil gekregen..
Echt een nieuwe hobby erbij zo te merken en die gaat je goed af. :)

Gr Femke

Anoniem zei

Gave atc's Dilly !
Nog even geduld en dan komt er van mij ook een atc naar Zwolle :)

blogvanco zei

Oooooooooh flieft !!!!

* Daniëlle * zei

Schattig telefoonhoesje, past echt helemaal bij jou!
En je hebt de smaak helemaal te pakken met die atc-tjes. Leuk hoor. Is ook een bloeiende handel zie ik.