TERUGKIJKEN,
DAAR KRIJG JE EEN STIJVE NEK VAN


donderdag 8 oktober 2009

Filefolder miniboekje

Afgelopen weekend ben ik naar een ontzettend gezellig scrapweekend geweest. Er werden 2 workshops gegeven waarvan onder ander een workhop 'filefolder boekje' maken. Tijdens het weekend heb ik hem niet afgekregen omdat er naast het scrappen ook enorm veel gekletst werd, dat hoort er ook zo bij. Ik heb heel veel scrapvriendinnetjes weer in levende lijve ontmoet, helemaal toppie. Helaas moet ik weer een heel jaar wachten voor er een volgend weekend is.
Voor het resultaat van mijn filefolder boekje zie onderstaande collage. Wanneer je de collage even aanklikt wordt hij vergroot, zo zie je de details beter. De resulataten van mijn andere album volgen zo spoedig mogelijk.
Posted by Picasa

6 opmerkingen:

angelina zei

Wauw wat ontzetend gaaf!!!!
Groetjes Angelina

Tineke zei

Wat is het mooi geworden Dilly. Petje af.
Groet Tineke

Bianca zei

Erg mooi, wat een leuk boekje ook!

Ans Brunsman-Hagens zei

Wat ontzettend mooi!!!!

blogvanco zei

Oeh wat issie mooi geworden !!

Fia zei

Wat een allerliefst boekje Dilly, heel mooi gemaakt ook lief de kleurtjes en...de foto's!!!