TERUGKIJKEN,
DAAR KRIJG JE EEN STIJVE NEK VAN


zondag 11 oktober 2009

Over Herfst, Honden en (H)appels uit eigen tuin

Dat is me toch ook wat! Bij nader inspectie blijkt dat ik de foto van de (h)appels uit eigen tuin niet in de collage heb geplaatst. Hier komt de foto alsnog.
Afgelopen week ben ik er met Kruimel en Ziva op uit geweest. Inmiddels is Ziva al bijna zo groot als Kruimel. Neem daar haar jeugdige onbenulligheid en enthousiasme bij, dan kun je alleen maar medelijden met Kruimel hebben. Regelmatig komt Ziva aanstormen en doet een poging om dwars door Kruimel heen te lopen, het gevolg is dat ze samen rollebollend in het gras liggen. Ondanks alles vindt Kruimel haar helemaal geweldig.Tijdens ons uitje heb ik een paar foto's van de natuur gemaakt. Wat is de herfst toch mooi en wat hou ik van de laatste bloemen, de geur en de herfstbladeren!


Posted by Picasa

7 opmerkingen:

Fia zei

Wat een mooie herfstcollage Dilly !
Mooie kleuren en geuren ben er dol op!
De honden vermaken zich prima ondanks de wilde capriolen is het fijn dat ze zo goed met elkaar overweg kunnen!

Herfstgroetjes van Fia

Petra zei

Mooie herfstcollage en leuke stel die 2 honden samen.

Ageeth zei

Tja zo kan herst ook heel mooi zijn. Het zijn wel mijn kleuren en als de zon schijnt ook mijn weer, maar geef me verder maar een heerlijke warme zomer :-)

Fia zei

Ohh leuk dat je hem nog geplaatst heb Dilly, ik zie ook peren!!
En dat allemaal uit eigen tuin, heerlijk !!!!!
Lekker voor de appelmoes!

blogvanco zei

Aah wat een leuke foto's .. en dan dat blauwe bloempje ;)

Dilly, hoe zit het nou met die (h)appels dan?

Jola zei

Prachtig Dilly! En wat is Ziva al groot!

Jola zei

Prachtig Dilly. En wat is Ziva al groot!